25 Mart 2013 Pazartesi

KÜRKLÜ KOMBİN


Twitter'dan takip edenler gerçek kürke karşı olduğumu az çok anlamışlardır. Günlük besin ihtiyaçlarımızı karşılamak için zaten hayvanların etinden sütünden her şeyinden faydalanıyoruz. Bari onları zenginliğimizin bir göstergesi olarak kullanmaktan vazgeçelim. Modaya daha fazla kan kokusu karıştırmaya gerek yok diye düşünüyorum.

Haftaya daha pozitif şeyler yazarak başlamak isterdim, üzgünüm galiba bu da benim hassas noktam. Neyse bu kadar laf ettikten sonra üzerimdeki yeleğin sahte kürk olduğunu söylememe gerek yok diye düşünüyorum :)) Bu sıralarda yeleklere takmış durumdayım ama havalar bir soğuk bir sıcak olunca bu havada en çok yeleklerle rahat ediyorum. 


Faux Fur Vest : Gift
Sweater: Zara
Jeans: Guess
Boats: Nine West
Watch: Toywatch
Shades: Tru Trussardi












9 yorum:

Buket Guler dedi ki...

Kahve tonları yakışmış sana sevdim:)

http://pukfashion.blogspot.com/

gülümse dedi ki...

bu saç modeli çok yakışmış bence

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Bu renk tonları favorim :) çizmelerde şahane

darkolivee dedi ki...

bende çok uzun tüyleri olmayan, biraz uzun bir kürk yelek istiyorum ama bir türlü bulamadım, şu havalarda harika oluyor yelek kullanmak...

Duygu Senyurek dedi ki...

ay ne şeker olmuşsun sen kuzu=)
yorum için teşekkür ederim öperim

fashionizelife dedi ki...

Çok rahat ve şık bir kombin olmuş. Aynen ben de gerçek kürk kullanımına şiddetle karşıyım, insanların bu vahşiliği ve acımasızlığını da bir türlü anlayamıyorum...
www.fashionizelife.com

j.d. dedi ki...

Düşüncelerini kesinlikle destekliyorum.. Ama çok yakışmış sana, birde ben yelek giyebilsem :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çizmeleri çok beğendim. gayet spor ve şık görünüyorsun canım.

Unknown dedi ki...

Kürk yelek her sezon mutlaka kullandığım çok da sevdiğim bir parçadır :) dediğin gibi gerçek olmayan kürkü seviyorum ben de. Topuz ve gözlüklerin yarattığı minimal şık havayı yeleğin çok güzel tamamlamış canım :)