6 Mart 2013 Çarşamba

TERLETEN MIM


Sevgili Biricit beni MIM'lemiş, kendisine çok teşekkür ediyorum.

Kendimden bahsetmek veya kendim hakkımda bir şeyler yazmak hep zor gelmiştir,  o yüzden üzerinde en çok düşünüp kafa patlattığım post bu oldu.

1 - En son kime yalan söyledin? Neden

İşe geç kaldığımda, trafikte takılı kaldığımı söyledim. İstanbul'da yaşayıp bu yalanın arkasına saklanmamış olan var mıdır merak ediyorum :))

2 - Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...

3 maymunu oynayarak nereye kadar??

3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Evet

4 - Mutlu musun?

Her insanın anlık mutluluk ve mutsuzlukları vardır. Küçücük şeylerden mutluluk yaratmaya çalıştığım için genelde mutluyum ;)

5 - Keşke..?

Keşke bu kadar üşengeç olmasam... 

6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?

Dürüst, güvenilir, anlayışlı, saygılı, dost, arkadaş, sevgili...

7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İstanbul'da yaşıyorum ve burada olmaktan çok memnunum.

8 - Korkuların neler?

Bu soruyu geçme hakkımı kullanıyorum. Olumsuz şeylerden bahsetmeyi çok sevmiyorum ;)

9 - Seni en çok ne mutlu eder?

Küçücük minicik sürprizler ;)

10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?

Ortaokul yıllarımdaydı. Cicili bicili giyinmiş, kendimi adeta moda dergilerine kapak olmaya hazır hissediyordum. Büyük havalar, artistik tavırlarla kaldığımız otelin merdivenlerine doğru yöneldim. Henüz iki basamak çıkmıştım ki, kendimi bir anda yerde ve o çok sevdiğim eteğimi de kafama geçmiş şekilde buldum. Dergiye kapak olamasam da bu olay bana kapak olmuş, aklımı başıma getirmişti :)) Ne kadar utandığımı söylememe gerek var mı bilemiyorum :))



11 - Kendinde en sevmediğin özellik?

Yukarıda da söylediğim gibi üşengeç oluşum hoşuma gitmiyor. İşin en komik tarafı erkek arkadaşım benden de üşengeç. İkimizi bir arada görüp, 10 adım az atmak için neler yaptığımıza şahit olsanız sizde çok eğlenebilirdiniz :)))

Bende bu MIMi Kokoş Kelebek, Meliscious , Fashionbank, Ece Gürbüz, Nymph , Cosmotrend , Gooogoook , ve Hayat Reçeli'ne gönderiyorum.

7 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

usengeclık bendede var canım yaz gelse belkı duzelırız:) elıne sağlık cok guzel yazmıssın,tesekkur ederım yanıtladığın ıcın:)

Melislicious dedi ki...

cnm yeni görüyorum mim'ini:))) tabiki cevaplamak isterim zevkle!!! en kısa zamanda cevaplıycam :)
sevgiler

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok sevimli olmuş bu mim :)

Unknown dedi ki...

Çok sevdim bu mimi :) Birazdan yayınlıcam tekrardan teşekkür ederim canım benim :)

gooogoook dedi ki...

Zevkle ve beğeniyle okudum gerçekten ancak yorum yazmama imkan vermedi net ve nihayet diyorum...:) düşünüldüğünü hissettirdiğinden ve inceliğinden ötürü çok teşekkürler. En uygun zamanımda cevaplayacağım. Senin cevaplarınla da seni biraz daha yakından tanıma fırsatımız oldu, hem bizlerin hem de blog camiasında yeni olan arkadaşların sanırım.. kucak dolusu sevgiler:).

Lunapark Queen dedi ki...

Çok samimi bir mim olmuş canım :)

Cosmotrend dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir mim olmuş okumuştum ama ancak cevap verebildim.Benide mimlemişsin çok teşekkür ederim tatlım.Ama ben mim koymuyorum bloga.Çünkü acayip zorlanıyorum.Saçmalama korkusu yani birazcık.:)) Öpüldün