27 Mart 2013 Çarşamba

MAC Girl About Town Lipstick


Genelde doğal tonlarda rujları tercih etsem de arada sırada böyle parlak renklerle kaçamak yaptığım zamanlarda oluyor. Mac Girl About Town ruj yapısı itibariyle kolay sürülüyor, dudak da kuruluk hissi vermiyor ve inanılmaz kalıcı.


Koyu renk sürmeye pek alışık olmadığım için genelde kenarlardan taşırırım. Bunu önlemek için (size belki komik gelecek ama) Bobbi Brown'nun eye liner fırçasını kullanıyorum. Nedeni ise; beni tam olarak memnun eden dudak fırçası bulamamış olmam. Geçenlerde Bobbi Brown'nun eye liner fırçası ile dudaklarımın kenarına hat çekip ruju öyle sürmeyi denedim. Baktım gayet iyi oldu, fırçamı hem eyeliner hem lip liner olarak kullanmaya başladım :))


13 yorum:

Pinarissima dedi ki...

makyaj postlarına daha ağırlık vermeni rica ediyorum :)

sihirli süpürgeee dedi ki...

of of renge bak bayıldımmmm :) sana da çok yakışmış

PINKY FASHION dedi ki...

@nymph : ne zaman makyaj postu yapsam aklıma sen geliyorsun ;))

Pinarissima dedi ki...

:)

What's Next dedi ki...

en sevdiğim pembelerden :) ne zaman sürsem biri markasını soruyor.. mutlu oluyorum e haliyle ^-^

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

rengın tonu harıka:) bayıldım sanada cok yakısmıs canım

Unknown dedi ki...

canikom yemin ederim bugun aynı seyı dusundum ya! super olmus :)

SihirliGünlük dedi ki...

çook güzel görünüyor dudağında :)

Unknown dedi ki...

Ay rengi harika! Buna benzer Kate Moss'un Rimmel için yaptığı rujdan almıştım buna yakın bir renk :) Çok yakışmış bu renk sana :)

http://damlakalaycik.blogspot.com/

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

renk süper..bayıldım..

Kuzununannesi dedi ki...

ya sahane renkkk tamm yazlıkkkk :9

Leopondina dedi ki...

Rengi harika fırça fikride güzell

Unknown dedi ki...

Koyu renk rujları sürerken ben de hep taşırıyorum düzeltmeye çalışırken daha da kötü oluyor :p daha önce fırça ile sürmek hiç aklıma gelmemişti mutlaka deneyeceğim :)