18 Mart 2013 Pazartesi

MORFOSE KERATIN SERUM


Geçen ay Eminönü'ne gittiğimde tesadüfen, kozmetik ürünler satan bir toptancı buldum. China Glaze, Loreal, Garnier gibi bir çok markanın ürünlerinin uygun fiyata satıldığını görünce hemen içeri daldım;)

Morfose Keratin Serum'u daha önce hiç kullanmama rağmen birkaç blogda övgü dolu sözler okumuştum. Fiyatı da 10 Tl olunca alıp denemeye karar verdim.


Serumu kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu. İlk kullanımdan itibaren etkisini göstermeye başladı. Saçlarım oldum olası çok kuru ve nemsizdir. Ne kadar krem sürsem maske uygulasam değişen bir şey olmaz. O yüzden, Keratin Serumunun saçlarımı bu denli yumuşattığını görünce inanamadım. Üstelik saçlarımı da ağırlaştırmadı. Hani çocukların saçlarına dokunduğunuzda ipeksi bir his verir ya, bu yaşımdan sonra bende aynı şeyi kendi saçlarımda hissettim :))


Kıvamı yoğun, öyle su gibi akıp gitmiyor. Saçlarım uzun olmasına rağmen 4-5 damla yetiyor. 75ml'lik bu şişenin bana 5-6 ay yeteceğini düşünsem de Eminönüne bir daha ki gidişimde yedekleyeceğim. Çünkü internette yaptığım araştırmaya göre fiyatı 20-30TL arası değişiyor. Böyle bir ürünü 10 liraya bulmuşken yedeklemekte fayda var ;)) Serumdan bu kadar memnun kalacağımı düşünmediğim için toptancının adına dikkat etmemiştim. İlgilenen olursa, bir daha ki gidişimde not alıp, bu posttan ve twitterdan duyurabilirim ;))

Güncelleme: Bahsettiğim toptancıya bugün tekrar gittim. Hem alışveriş yaptım hemde kartını istedim, detaylarını aşağıda bulabilirsiniz ;)

Filiz Kozmetik: Tahtakale cad. No:35 Eminönü, İstanbul. Tel: 0212 527 82 15

14 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ben de beğeniyorum bunu :)

MaceraperesT dedi ki...

kesinlikle öğrenmek isterim nereden aldığını:) pasajlardan birinde miydi?

PINKY FASHION dedi ki...

@maceraperest : serumu aldığım yer pasaj da değil yol üstündeydi. Ben orada ki sokakları çok iyi bilmiyorum ama sanki Kebapçı Hamdi'nin arka taraflarına düşüyordu. hatta aynı sokak üzerinde elinde telefon satan adamlar vardı

MaceraperesT dedi ki...

bi daha gittiğin zamanı bekleyeyim o zaman ayrıntılı tarif için :)

Farfalle dedi ki...

Dükkan ismi lütfeeeeeeeeeeeeeennn:).Sewgiler...

Kuzununannesi dedi ki...

canımm bende kullanıyorum ve cok memnunum:)

★nasli_ dedi ki...

Mutlaka gitmeliyim!! Bu arada olur da gidemezsem,gideceğin zaman bana haber ver olur mu? Ben de 2 tane sipariş verdiririm sana *.*

Duygu Senyurek dedi ki...

kujucuk yorumların için teşekkür ederim
bu arada Nişanlılık sana ayrı bir güzellik kattı=)

Unknown dedi ki...

bendeee nerde olduğunu öğrenmek istiyorummmm :( eminönü kurdu bir anneye sahibim ve bebek saçı ipekliği dediğin an tam 12den vurdun beni :) umarım tez vakitte gidersin ya da hatırlarsında bizimle paylaşırsın :)

blogunu şimdi keşfettm çok güzell :) bende beklerim :)

http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Merbaha, bloğunuz çok hoş tesadüfen buldum ama devamlı takip edeceğim, dükkanı bende çok merak ettim, yerini öğrenmeyi isterim.Teşekkür ederim. Sahra

PINKY FASHION dedi ki...

@sahra , merhaba güzel yorumun beni çok mutlu etti, teşekkür ederim. Bugün Eminönü'e gittim ama postu güncellemeye üşeniyordum. Senin yorumunu görünce bekletmek istemedim, hemen güncelledim :)

Unknown dedi ki...

Arkadaslar yalnızca emın onunde satılmiyor ve tavsiye ederim ise yarıyor yumsacık saçlar ve cok guzel kokusu var😇

hülya dedi ki...

merhaba ben de çok kuru saçlara sahibim dande nano keratin saç spreyini kullanıyorum ve çok memnunum fakat fiyatı biraz fazla geliyor bu ürünü gördüm ve denemek istiyorum istediğim tek şey saçlarımı ipeksi bir şekilde yumuşatması bu sonucu alabilir miyim bu üründen acaba?

PINKY FASHION dedi ki...

@hulya Hülya Hanım merhaba. Ben bu ürünü son 1 senedir kullanmıyorum, fakat kullandığım dönemde çok memnundum. Yalnız bir arkadaşım ürünün içeriğinde silikon olduğunu ve bu nedenle kullandığın sürece saçların hacimli ve parlak göründüğünü, kullanmayı bıraktığında ise eski hale geldiğini söyledi. Ürünü bırakınca arkadaşıma biraz hak verdim açıkçası :)