4 Mart 2013 Pazartesi

DARPHIN HYDRASKIN LIGHT YORUMLARIM


Darphin Hydraskin Light All Day Skin Hydrating Cream Jel, normal ve karma ciltlere uygun bir nemlendirici.  Benim cilt tipim karma olduğu için yazın idare edebiliyorum ama kış aylarında nem sıkıntısı yaşamaya başlıyorum. Darphin Hydraskin Light nemlendirici, bu günlerde hafif yapısıyla cildime ağırlık vermeden nemlendirmemi sağladığı için kendisinden gayet memnunum.

Özellikle fondöten uygulayacağım günlerde Darphin nemlendiricimi kullanmayı seviyorum. Verdiği yoğun nem sayesinde fondöteni cildimde rahat bir şekilde uygulaya biliyorum. Bir nevi baz nemlendirici olarak da düşünebiliriz.


Nemlendiricinin beni etkileyen bir diğer özelliği ise, içeriğinin %84 doğal ürünlerden oluşması ve paraben içermemesi oldu. Normalde yüz için kullandığım ürünlerin parfüm içermemesine dikkat ediyorum, Darphin parfüm içermesine rağmen şu ana kadar beni rahatsız eden durum gözlemlemedim. 



Nemlendiricinin cam kavanozda oluşu hoşuma gitse de, yanımda taşıma açısından tüpte olmasını tercih ederdim. Kremin hijyenini koruyabilmek için yukarıda gördüğünüz aparatla birlikte satılıyor, fakat benim gibi krem parmaklamaya alışkın biriyseniz bunu pek kullanmayacağınıza garanti verebilirim :))

Uzun lafın kısası, kış için kullandığım ideal nemlendiricilerden biri olduğunu söyleyebilirim. Özellikle, bu postumda bahsettiğim serumla bilrlikte kullanılınca  cildimin tüm nem ihtiyacını karşılıyor ve nem maskesine olan ihtiyacımı ortadan kaldırabiliyor.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

şu aparatları ben de hiç kullanamam zaten o da bir süre sonra hijyenden uzaklaşacaktır elim daha temiz geliyor :))

mikro kaynak dedi ki...

gerçekten etkisini gördün mü? bende almayı düşünüyordum bu gunlerde ama karar verememiştim.

PINKY FASHION dedi ki...

@mikro kaynak: etki olarak cildi iyi bir şekilde nemlendirdiğini söyleyebilirim. Ben gerçekten memnunum ama cilt bakımı ürünleri herkeste farklı etki gösterebiliyor, dolayısıyla senin cildin de ne etki gösterir bilemiyorum :))