20 Mart 2013 Çarşamba

VINTAGE YELEK KOMBİNİM


Üzerimde gördüğünüz yelek için "aile yadigarı" desem çokta yanlış bir şey söylemiş olmam diye düşünüyorum. Bu yeleği Halam yaklaşık 45-50 sene önce almış sonra kendisine dar gelmeye başlayınca anneme vermiş, en son anneme de küçük gelince bana kaldı:)) Beni en çok etkileyen kısmı ise, şu günlerde aldığımız kıyafetleri maksimum 5 sene giyebilirken 50 senelik kadife yeleğin kumaşın da hiç bir deforme ve bozulma olmaması oldu.


Sweater : Bershka
Jean: Zara
Boats: Nine West
Watch: Toywatch
Vest: Vintage




12 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Eski ama eskimeyen parcalari degerlendirmek ne guzel oluyor cok yakismis:)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Anneden teyzeden annaneden kalan parcalar daha bir ozel oluyor bnm icinde yasanmisligi uzerimde tasiyorum ve hic gormedigim bilmedigim zamandan bir parcayi gunumuzde tasiyorum cok buyuleyici ve kesinlikle katiliyorum o zamanlar kumaslar cidden kaliteliymis.

gooogoook dedi ki...

Çok seviyor ve değer veriyorum ben de bu tarz parçalara, çok değerliler gerçekten. hoş bir parça ve renk pekçok giysiyi bütünleyecek cinsten, çok hoş durmuş canım, sevgiler.

Melislicious dedi ki...

böyle anne dolabı, teyze hala, hatta anane dolabı parçalar paha biçilmez bence ve o zamanların kalitesi ne güzelmiş hiç bişey olmadan günümüze geliyor vintage olarak değer kazanıyor. Çok da hoş kombinlemişsin cnm deri görünümlü pantolonunla kadifeyi:)))

Kuzununannesi dedi ki...

bu parcalar oyle degerlıkı bence sahane kombınler cıkartıyorsun ortaya:)) keske herkes deger verse..ah ah atmasaydım demese:)

Hilal dedi ki...

Süper ya. Vintage fikrine bayılıyorum zaten. Kombinin de çok iyi:)

Hilal dedi ki...

Süper ya. Vintage fikrine bayılıyorum zaten. Kombinin de çok iyi:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ne güzeel. haladan yeğene. Tam bir vintage işte bu yelek Aysunum. Çok hoş görünüyorsun canım.

Bu arada buradan duyurmak istiyorum canım belki senin takipçilerinden katılmak isteyen olur. Blogumda ayakkabı hediye ediyorum.Katılmak isteyenleri beklerim. Teşekkürler... http://papis-style.blogspot.com/2013/03/ayakkabi-hediye-ediyorum.html

Cosmotrend dedi ki...

işte siyahın ve kırmızının asil uyumu:)Vintage parçalarla kombini taçlandırmışsın:)

Leopondina dedi ki...

Benimde vardır bir kaç tane böyle parçalarım. İnşl bizde ileriki nesillere böyle parçalar bırakırız. Gerçekten hoş bir yelek bugünün trendine de uyuyor. İyi ki saklamışlar :)

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Kombinin çok hoş olmuş :)Maşallah yelek yıllar geçmesine rağmen hiç eskimemiş:)

Unknown dedi ki...

Bu karelerde saç makyaj ve kıyafet nasıl bir bütünlük içinde olmuş, tam bir nostalji prensesisin :) kırmızının sana ne kadar yakıştığını söylememe gerek yok sanırım, vintage yelek ise eşsiz bir parçaymış kesinlikle!